پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240524
اصلاحات ساختاري بودجه دغدغه اصلي مقام معظم رهبري/ متاسفانه اراده اي براي ساختار بودجه ديده نمي شود
تاریخ انتشار : 1399/10/08 09:48:33
نمایش : 1274
نماينده شهرستان هاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: اصلاحات ساختاري بودجه دغدغه اصلي مقام معظم رهبري در دو سال گذشته بوده اما متاسفانه اراده اي براي ساختار بودجه ديده نمي شود، بودجه بخش فرهنگ مظلومانه تر از هر بخشي تنها ۱/۷ درصد بودجه را به خود اختصاص داده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز ؛ احمد راستينه نماينده شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي ضمن عرض تسليت ايام فاطميه اظهار کرد: دوست و دشمن بر هدايت هاي حکيمانه رهبر انقلاب صحه مي گذارند ولي چرا مظلوميت رهبر انقلاب در در اوج اقتدار بر صالحيتش اعظم است؟

وي تصريح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره از دل کندن دشمن سخن گفته و مذاکرات را راه حل نجات اقتصاد کشور نمي داند.

دولت ها لوايح بودجه را به اما و اگرهاي آينده حواله مي دهند

راستينه با بيان اينکه در لايحه بودجه ميبينيم که منابع درآمدي ما به اما و اگرهاي موقومي وصل شده است که شرايط سختي را براي اقتصاد آينده رقم خواهد زد گفت: دولت ها لوايح بودجه را به اما و اگرهاي آينده و به دست و دلبازي دشمنان حواله مي دهند و اينگونه تورم کمرشکن را با کسري بودجه بر ملت تحميل مي کنند ، بي ارزش شدن پول ملي را رقم مي زنند و تا کنون نه دولت ها و نه مجلس ها اراده اي براي حل آن نداشتند.

مجلس امروز بايد شجاعانه يک تصميم انقلابي براي اصلاح ساختار بودجه بگيرد

وي خاطر نشان کرد:اين مجلس بايد امروز شجاعانه يک تصميم انقلابي براي اصلاح ساختار بودجه بگيرد، ديوان محاسبات  و مرکز پژوهش ها به عنوان دو بال مجلس بارها تاکيد کرده اند که کسري بودجه در اين لايحه کاملا مشهود است و کسري لايحه عملياتي در بودجه سال ۱۴۰۰ بيش از ۱۱۷ درصد رشد نسبت به قانون بودجه سال ۹۹ داشته و کسري تراز عملياتي از ۱۴۷ هزار ميليارد تومان به ۳۱۹ هزار ميليارد تومان افزايش پيدا کرده است.

راستينه ادامه داد: اصلاحات ساختاري بودجه دغدغه اصلي مقام معظم رهبري در دو سال گذشته بوده اما متاسفانه اراده اي براي ساختار بودجه ديده نمي شود، بودجه بخش فرهنگ مظلومانه تر از هر بخشي تنها ۱/۷ درصد بودجه را به خود اختصاص داده است.

وي اظهار کرد: جمله مقام معظم رهبري در خصوص فرهنگ مظلوميتش را اعظم بر صالحيتش مي کند فرهنگ و صف آرايي فرهنگي، در مقابل دشمنان آن چيزي است که بنده هم اگر در راه ان کشته شوم احساس ميکنم که در راه خدا کشته شده ام اين جمله امام مقتداي ماست، اما هيچگاه بودجه فرهنگ مورد توجه من و شما نبوده است .

بودجه بخش فرهنگ نشان مي دهد که اراده اي براي رشد و تعالي آينده جامعه نداريم 

راستينه با بيان اينکه بودجه بخش فرهنگ امروز نشان مي دهد که اراده اي براي رشد و تعالي آينده جامعه نداريم تشريح کرد: آيا حکمراني ما ربطي به انديشه امامين انقلاب ما دارد؟ نه توان رزم ما و نه توان آرايش جنگي ما در حوزه فرهنگي متناسب با آرايش دشمن در اين قتل عام بزرگ فرهنگي نيست.

براي رشد و شکوفايي سلامت آينده بايد به ورزش تکيه کنيم/ قهرمانان ورزشيمان در هزارتوي بودجه سرگردانند 

راستينه در بخش ديگر از صحبت هاي خود به مسئله ورزش اشاره کرد و  گفت: براي رشد و شکوفايي سلامت آينده ناگزير بايد بر ورزش تکيه کنيم  چرا که ورزش زير بنا توسعه است سال گذشته ۳۸۴ هزار  بازي ،۳۱۱ هزار مورد آن به خاطر بيماري هاي غير واگيردار بوده است اما متاسفانه ما براي قهرمانان ورزشيمان برنامه اي نداريم قهرمانان تيم هاي ملي ما مظلوم  و تنها هستند و در هزارتوي بودجه سرگردان .

وي در پايان بااشاره به اينکه فرقي بين استان هاي محروم وجود ندارد اظهار کرد: بايد با اصلاحات بودجه را به سمت استان هاي محروم سوق دهيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html